Here I am. This is me.

Hej där kära läsare! Traditionsenligt ska jag passa på att hälsa er välkomna till min blogg, eller som jag kallar den - er enkelbiljett in till mitt huvud. Nu sitter ni säkert och undrar vad jag är för en filur som försöker göra mig hörd i detta redan oändliga hav av cyber-dagböcker. Jo, det ska jag tala om för er. Jag kallas för Milla och är en övertänkande frispråkig pessimist från de djupa skogarna i Norrland.  
-
Jag älskar att träna. Skriva. Shoppa. Äta. Vara jag (ibland). Och att låta kreativiteten flöda.  
Jag är allergisk mot surströmming. Falskhet. Lögner. Räkningar. Och mig själv (för det mesta).

I den här destintionen kommer ni få ta del av de saker som mitt liv kretsar kring, såväl ytliga som djupare ämnen. Allting spetsat med en gnutta humor. Och framförallt pessimism. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0